Senin, Juni 09, 2008

PUJIAN MALAYSIA PADA AL ZAYTUN




saya dari negara jiran, saya pernah ke MAZ, tempatnya bagus sekali. Kenapa mesti anda semua menabur fitnah sedangkan anda semua seharusnya berbangga menjadi rakyat Indonesia kerna antara banyak-banyak negara di dunia ini negara anda yang ingin menegakkan syiar islam. Saya telah menginap di hotel dan berjalan menikmati pemandangan di sana, system pembelajaran dan system pertanian amat canggih @ bagus sekali. Di negara kami juga kami cuba mempraktikan system pertanian yang ada di MAZ. Pada pandangan saya kamu semua beruntung..tidakkah kamu semua mahu hidup aman sejahtera? Di Indonesia tidak aman,kemiskinan yg semakin hari semakin teruk. Rakyat di Indonesia yg kaya, akan kaya dan senang manakala yg miskin teramat miskin..kehidupan di Indonesia kucar kacir tidak teratur dari segi system jalan raya dan peraturan yg lain. Cuba kamu pergi ke MAZ di sana tempatnya aman, hidupnya bersystem. Di harap kamu semua ngak marah dengan pandangan saya ini.
sAFIRA - Malaysia - safuraz@miscbhd.com